להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 שלח




מנטורים
 
את משתתפי התכנית מלווים מנטורים מתנדבים, אנשי מקצוע מתחום הפרסום והשיווק אשר צברו ידע וניסיון ובחרו למנף את היכולות המקצועיות והקשרים שלהם על מנת לסייע למשתתפי התכנית להתשלב בעולם העבודה.

גיא שלי

סמנכ"ל חברת לייבסיטי לבניית אתרי אינטרנט.







     
רוני גרין

יזמת חברתית, הקימה את מיזם מעצבים עצמאות.
מייסדת ובעלים של גרין קריאייטיב - משרד פרסום חברתי המתמחה במיתוג, פרסום ושיווק של אג'נדה חברתית ושל אחריות תאגידית של ארגונים עסקיים.
בוגרת לימודי אנימציה, עיצוב וופוסטפרודקשן בבי"ס "חשיפה", BA בתקשורת שיווקית במכללת ספיר ו-MBA בניהול מלכ"רים באוניברסיטת בן-גוריון בנגב.
עמיתה בתכנית לפיתוח מנהיגות של מרכז מנדל, בוגרת תכנית מנהיגות של קרן ברל כצנלסון.
מרצה במגוון מוסדות השכלה גבוהה ומעבירה מגוון קורסים וסנדאות בתחום המיתוג והתקשורת החזותית, השיווק החברתי, האחריות התאגידית ועוד.
חברה בפורום יועצי מעלה לאחריות תאגידית.

 
יאיר ויס

במשפט אחד: קופירייטר בכיר, מנהל קריאייטיב, יועץ למיתוג ואסטרטגיה ומומחה לפרסום אינטרנטי. בקצת יותר: בוגר בהצטיינות של ACC (בית הספר לקופירייטינג ע"ש תרצה גרנות), בעל 12 שנות ניסיון במשרדי הפרסום הגדולים בישראל (ראובני-פרידן-IPG, שלמור-אבנון-
עמיחי|Y&R, גיתם\BBDO, יהושע\TBWA ועוד) בתור קופירייטר ואיש קריאייטיב, בתור מנהל קריאייטיב ובתור איש קריאייטיב פרילנסר.
כיהן כמנהל הראשון של המסלול המקצועי המקיף לפרסום אינטרנטי ב-"הבצפר" של חברות הפרסום בשיתוף Google ישראל. כיום עובד כעצמאי ובמקביל גם מרצה (זה 8 שנים) לקופירייטינג, כתיבה, קריאייטיב ופרסום דיגיטלי במגוון מסגרות. יליד 1976. נשוי+1. גר בתל-אביב. קירח לחלוטין. כותב שירה. מידע נוסף באתר: www.yair-weiss.co.il

 
אתי גנון

ב-11 שנים האחרונות מילאה בחברת שטראוס תפקידי שיווק ניהוליים  שונים. בתחילת דרכה,ניהלה את מותג פסק זמן ואת קטגוריית החטיפים המתוקים של עלית, בהמשך, הקימה וניהלתי את מטה שיווק חברת הממתקים.
בתפקידה האחרון הקימה וניהלה את מחלקת ההפקות של שטראוס ישראל בתחומי הפקת פרסומות, הקד"מ והאירועים ואת הסטודיו לעיצוב אריזות. היחידה הייתה אחראית למימוש תכנית התקשורת השיווקית של מותגי שטראוס: עשרות פרסומות,עשרות פעילויות קד"מ, תערוכות, כנסים ואירועים,  ומאות אריזות ואביזרי נראות. במסגרת תפקיד זה היתה שותפה במחלקת התקשורת השיווקית של שטראוס ישראל. הייתה שותפה בבניית והטמעת תהליכים, מתודולוגיות וכלים למימוש אפקטיבי של תכנית התקשורת השיווקית של המותגיםאל והיתה מעורבת גם בתהליכי האסטרטגיה השיווקית של היח' העיסקיות.
 

 
מעוניים להצטרף כמנטורים? מלאו את הטופס ונשמח לצרף אתכם לצוות.